12 Haziran 2012 Salı

Bu aralar


Önce güzel haberi vereyim.Tüm derslerimi geçtim :):)
Çocuklara da karnelerini verip üniversitelere cin gibi çocuklar da gönderince(!) bu aralar ben tam bir tatile başladım.Anlayacağınız balkon,bahçe,teras üçlüsünde yaşıyorum.
Tatil yaşamımda bana eşlik edenlerden bahsedeceğim size.Yaz kitaplarımı eğlenceli ve hafif romanlardan seçtim.


Bunlar resimde de gördüğünüz gibi Sheıla Roberts,Bikini Mevsimi,evlenmek üzere olan ve gelinliğine sığamayan bir kızı anlatıyor :):)
Melisa Senate Aşk Tanrıça'sının Yemek Okulu,roman iklimi sonbahar olsa da yazın da okunacak güzel bir kitap.Özellikle yemek yapmayı sevenlere tavsiye ederim.Bu aralar Martı Yayıncılık'ın tablo gibi ön kapağa sahip tüm romantik kitaplarını alıyorum.Kapaklar "beni al" diye bağırıyor.Bu satış tekniğinden ötürü tebrikler! :)
Diğerleri Kerstın Gıer'in serisi.Serinin ilk kitabı Anneler Mafyası,ikincisi Şen Dullar.Eşinden henüz boşanmış iki çocuklu genç bir kadının,kayınvalidesinin evine taşınmasıyla başlayan eğlenceli serüvenleri anlatılıyor.
Siz de benim gibi tatile başladıysanız bu eğlenceli yaz kitaplarını okumanz için tavsiye ederim.


Ve tabiki en önemli uğraşım çarpı işi :) Daha önce de size bahsetmiştim.Cupcake motiflerinden 6 adet oldu.Onları aplike yapıp yemek masası için bir şömentabla oluşturacağım.(Türkçeleştiremediklerimizden misiniz?) Yani yemek masasının üzerine uzunlamasına serilen bir örtü haline gelecek.Runner olarak da biliniyor.
Ve aşağıda gördüğünüz leylaklar pano olacak :):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder